ROOFIX.GERMANY

ROOFIX.GERMANY

نسل برتر عایق های پودری,پلیمری,نامرئی

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 8
بازدید کل : 8129
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


بام

ROOFIX پوششی با کارایی منحصر به فرد جهت ایزولاسیون انواع پشت بام می باشد که صرفا برای عایق نمودن و محافظت از پشت بام شما طراحی شده است.


این پوشش پلیمری به خوبی به سطح های چوبی، فلزی، بتنی، آسفالت، سیمانی، ایزوگام، فوم، سنگ و ... می چسبد و پس از خشک شدن، شما لایه ای محکم و مقاوم در برابر رطوبت، حرارت، عوامل محیطی، ضربه و بسیار انعطاف پذیر خواهید داشت که در سردترین زمستان و گرمترین تابستان ( بدون ترک) از ساختمان شما محافظت می کند.


از آنجا که این پوشش 10 برابر سبک تر از دیگر عایق های سنتی می باشد پس کمترین فشار را به ساختمان شما وارد می کند و با استفاده از این محصول شما نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای زدودن کامل پوشش قدیمی سطح خود نداشته، می توانید از نصب آسان ، سریع و بدون نیاز به حرارت آن لذت ببرید و در صورت نیاز خود شما آن را ترمیم کنید.


دوستدار محیط زیست:
این محصول احتیاج به میکس کردن، حرارت دادن و یا حمل کپسول و مواد پر خطر به محل نصب ندارد و دیگر نیازی به تحمل دود قیر و یا استفاده از محصولات قیری نظیر ایزوگام با ظاهری نازیبا نیست، این محصول قابل شستشو ، بهداشتی و دوستدار محیط زیست است.


بادوام:
مقاومت بسیار بالا در برابر اشعه UV سرما و گرما، باران اسیدی کپک، اسید و قلیا و دیگر عوامل محیطی از دیگر مزایای این عایق است.


صرفه جویی در مصرف انرژی:
ROOFIX با محافظت ساختمان شما از گرمای تابستان و سرمای زمستان از هدر رفتن انرژی جلوگیری کرده و باعث صرفه جویی در هزینه های سرمایش و گرمایش می شود.


بام خود را رنگین ببینید:
این محصول در رنگ های سفید، آبی ، قرمز ، زرد، سبز و خاکستری عرضه می شود و شما می توانید عایق بام خود را در رنگ های روشن و مناسب با سلیقه خود انتخاب نمایید.


کاربرد:
انواع سقف ها، پی ساختمان، سرویس بهداشتی، کانتینرهای حمل دریایی و زمینی، ساختمتن های صنعتی، انبارها، مخازن فلزی، مسیر دودکش ها و ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: سروش تاريخ: دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
مدیر شرکت:از این که ROOFIXرا انتخاب کردید متشکرم

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to roofix.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com

دريافت كد چت روم

دريافت كد موسيقي

دريافت كد چت روم

دريافت كد موسيقي